Kurz Kontrolný plán - eliminácia reklamácií
Pokiaľ máte správny kontrolný plán, nepoznáte slovo reklamácia a nemusíte sa obávať žiadnej triediacej ani zvolávacej akcie.
Po každej reklamácii sa musí upravovať kontrolný plán, pretože neochránil ani Vás, ani Vašich zákazníkov pred problémami s kvalitou Vašich výrobkov. Pokiaľ má dodávateľ správne kontrolné plány, nepotrebujeme vstupnú kontrolu.
Cieľ kurzu:
Jednoducho aj laikom vysvetliť, aký je rozdiel medzi „vyrobenou“ a „vykontrolovanou“ kvalitou. Inšpirovať aj odborníkov, ako zdokonaliť existujúce kontrolné plány a dodávať tak kvalitné výrobky, vyhnúť sa reklamáciám a nepotrebovať vstupnú kontrolu.
Obsah kurzu:
- Dnešné podnikateľské prostredie
- Kvalita výrobku, čo kontrolovať a prečo
- Rozdiel medzi kontrolami výrobku a procesu
- Histogram a stabilita
- Rozdiel medzi “vyrobenou” a “vykontrolovanou” kvalitou
- Úvod do SPC
- Úvod do štatistickej prebierky porovnávaním
- Účinnosť 100%nej kontroly
- Kontrolné technológie
- Kontrolný plán so zárukou na kvalitu
- Diskusia
Kurz je určený:
Pre všetkých riaditeľov, ktorí chcú vedieť, čo majú požadovať od svojich pracovníkov kvality. Pre technikov, aby vedeli spolupracovať s pracovníkmi kvality, keď do technologického postupu zakomponovávajú kontroly s pridanou hodnotou. Pre všetkých pracovníkov výroby, aby chápali, že kontrola nám pomáha, chráni nás, naše výplaty a zákazníkov. Pre pracovníkov nákupu, aby vedeli, čo požadovať od dodávateľov.
Pre registráciu na požadovaný termín kliknite na miesto kurzu.